اسراییل به خیال خام خودش با شهادت رهبران بزرگ مقاومت می خواهد آرمان فلسطین را به حاشیه براند که اتفاقا نتیجه عکس آن را خواهد دید.

شهادت؛ میراث خانوادگی خاندان هنیه

اسماعیل هنیه رهبر بزرگ مقاومت، بامداد سه شنبه به شهادت رسید گرچه این خبر شوک آور بود اما انگار برای خانواده هنیه این حادثه خیلی هم عجیب نبود زیرا هنیه رهبری بود که 9 نفر از اعضای خانواده اش چند وقت پیش در ویرانه های غزه یکجا به شهادت رسیدند تا تعداد شهدای خاندان هنیه که در راه قدس به شهادت رسیده اند به بیش از 60 نفر برسد. صفحات زندگی پر افتخار این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت در حالی بامداد دهم مرداد بسته شد که در دوران ما هیچ رهبر جهان اسلام تاکنون بیشتر از 60 نفر از خانواده اش در راه فلسطین و در مبارزه با اسراییل جان خود را از دست نداده اند.

شهادت؛ میراث خانوادگی خاندان هنیه

حجت الاسلام علیرضا میرجلیلی رایزن فرهنگی ایران در برزیل در گفت و گو با قدس با اظهار تاسف شدید از شهادت دکتر اسماعیل هنیه می گوید: او اسماعیل وار هم چون فرزندانش در راه آرمان مقدس فلسطین قربانی شد و به دیگر شهدای خاندان هنیه پیوست.

شهادت در خانواده هنیه تبدیل به رسمی دیرینه شده که در هر مقعطی یکی از اعضای خاندان این رهبر بزرگ مبارز در راه اسلام و قدس و در مسیر مبارزه با رژیم کودک کش اسراییل به شهادت رسیده اند و او رهبر عجیبی در دوران ماست که تاکنون بیش از 60 نفر از خاندانش به شهادت رسیده اند.

من فکر می کنم شهادت در خاندان «هنیه» میراثی خانوادگی است که با شهادت اسماعیل هنیه به پایان نخواهد رسید و تا آزادی قدس شریف این خانواده باز هم  اسماعیل هایی دیگر را تقدیم اسلام و آرمان فلسطین خواهند کرد.

عروس خانواده هنیه امروز در پیام ویدئویی که برای همه جهان فرستاد از مبارزه و شهادت گفت و تاکید کرد این مسیر را خاندان هنیه ادامه خواهند داد.

خون مظلوم بساط ظالمان را برخواهد چید

جلیلی ادامه می دهد: در همیشه تاریخ اینگونه بوده که خون مظلوم بساط ظالمان را برچیده است و خانواده شهید هنیه نماد مظلومیت در دنیای معاصر هستند که با وجود اینکه پدرشان فرمانده بزرگی در جبهه مقاومت بود ولی فرزندان، داماد و نوه هایش در خرابه های غزه به شهادت رسیدند.برادر و برادر زاده های شهید هنیه در نقطه دیگری در غزه به شهادت رسیدند و خون خاندان هنیه ان شاالله اسباب آزادی فلسطین را فراهم کند.

رایزن فرهنگی ایران در برزیل با اشاره به مسیر مبارزاتی دکتر اسماعیل هنیه می افزاید: او متولد غزه بود سال‌ها در غزه مبارزه کرد زندان رفت و تبعید شد در تبعید بازهم مبارزاتش را ادامه داد و در همین دوران تبعید در لبنان بود که فعالیت هایش گسترش پیدا کرد و هر روز دامنه فعالیت هایش گسترده تر شد تا اواخر که در قطر مستقر شد. اسماعیل هنیه عمر خودش را در مسیر ظلم و مبارزه با اسراییل گذراند و خداوند نتیجه مجاهدات او را شهادت در راه اسلام و فلسطین قرار داد.

وی با اشاره به تاثیر شهادت هنیه می گوید: این شهادت مسیر جدیدی در راه اتحاد و همدلی ملت ایران با مردم فلسطین خواهد گشود. البته همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند جمهوری اسلامی گرفتن انتقام خون  میهمان عزیز خود را وظیفه می داند و ملت ایران اجازه نخواهند داد حرمت مهمانشان این گونه توسط رژیم خبیث

 صهیونیستی شکسته شود.

میر جلیلی در پایان می افزاید: سفر اخیر نخست وزیر رژیم غاصب اسراییل به آمریکا تبعاتی داشت و نتانیاهو مجوز جنایات بیشتر را از آمریکا دریافت کرد که این شهادت از جمله آنها بود و البته ترورهایی که هم زمان در لبنان و عراق اسراییل انجام داد و در حالی که المپیک پاریس در حال برگزاری است رژیم صهیونستی این جنایات را مرتکب شد.

اسراییل به خیال خام خودش با شهادت رهبران بزرگ مقاومت می خواهد آرمان فلسطین را به حاشیه براند که اتفاقا نتیجه عکس آن را خواهد دید.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.